tBioCare™ DNA Extraction Kits

تومان

استخراج سریع DNA ژنومی و میتوکوندری از نمونه های انسانی و یا حیوانی و همچنین استخراج DNA از باکتری ها، انگل ها و ویروس ها

ارگانیسم های قابل استخراج:
سلول های انسانی و حیوانی
باکتری های گرم مثبت و گرم منفی
انگل های تک سلولی و کرم ها
قارچ ها
ویروس ها

نمونه های قابل استفاده:
نمونه های جامد مانند بافت
نمونه های مایع مانند خون و CSF

اطلاعات سریع
SKU: 611200
برچسب: , ,

توضیحات

ویژگی بارز کیت های tBioCare™ DNA Extraction، استخراج معکوس می باشد، به طوریکه مهارکننده ها و بقایای سلولی را از لیزت سلولی که حاوی DNA است حذف می کند. به همین دلیل پروتوکل های استخراج این کیت برای تعداد بیشتری از انواع نمونه ها مناسب است. استخراج معکوس با استفاده از ذرات مگنتیک خاصی صورت می گیرد و نیازی به دستگاه هایی همچون سانتریفیوژ ندارد. برای استفاده از این کیت ها فقط به یک رک مگنتیک نیاز است. کل مراحل استخراج در این کیتها، با توجه به نوع نمونه، بین 7 تا 15 دقیقه زمان می برد و مقدار مصرف وسایل مصرفی (لوله های آزمایش) بسیار کمتر از روشهای استخراج مبتنی بر ستون سیلیکا و یا ذرات مگنتیت پوشیده از سیلیکا است.

کاربرد:
کیت های tBioCare™ DNA Extraction برای استخراج سریع DNA ژنومی و میتوکوندری از نمونه های انسانی و یا حیوانی و همچنین استخراج DNA از باکتری ها، انگل ها (تک یاخته ای ها و تخم کرم ها) و ویروس ها طراحی شده است.

ویژگی های اصلی:
استخراج معکوس

تغلیظ سلول ها
در این کیت ها از تکنولوژی تغلیظ سلول ها بدون نیاز به سانتریفیوژ استفاده شده است. در این روش سلول های انسانی و حیوانی، انگل ها و باکتری ها در نمونه های مایع ظرف سه تا پنج دقیقه تغلیظ می شوند. در مرحله ی بعدی، سلول های تغلیظ شده در بافر لیز کننده سلول ها رها شده و DNA و همچنین RNA استخراج می شوند.

سریع و منعطف
کیت های tBioCare™ DNA Extraction برای انواع نمونه ها و کاربردهای مختلف مناسب است. در این کیت ها پروتوکل های متفاوت برای انواع نمونه ها استفاده می شود.

ارگانیسم های قابل استخراج:
سلول های انسانی و حیوانی
باکتری های گرم مثبت و گرم منفی
انگل های تک سلولی و کرم ها
قارچ ها
ویروس ها

نمونه های قابل استفاده:
نمونه های جامد: سواب ها، سلول های تغلیظ شده، لکه های خون خشک شده، بافت ها (پوست، ماهیچه، کبد، مغز، مغز استخوان)، فولیکول های مو و …
نمونه های مایع (تا 1 mL): ادرار، کشت سلول، بزاق، آسپیراسیون با سوزن ریز (FNA)، بافت مایع شده، مایع مغزی – نخاعی (CSF)، شستشوی حلقی، خون کامل، سوسپانسیون بافتی، محیط مایع سیتولوژی (LBC)، سوابهای داخل محلول نگهدارنده و …

اولین کیت ارائه شده مبتنی بر تکنولوژی فوق کیت tBioCare™ HPV DNA Extraction Kit است که دارای دو پروتکل برای استخراج HPV DNA از LBC و COPAN Self-Vaginal FLOQSwab است.

در بخش تحقیق و توسعه شرکت زیست تشخیص فردا کیت های دیگری نیز با تکنولوژی فوق در دست تولید است که به زودی جهت ارائه به آزمایشگاه تشخیص مولکولی عرضه خواهد شد.

 

پروتکلها

tBioCare DNA Extraction Kit IFU V1

tBioCare™ DNA Extraction Kit – Short Protocol – HPV DNA from COPAN Self-Vaginal FLOQSwabs


مشاهده کتابچه پروتکل کوتاه

tBioCare DNA Extraction Kit IFU V1

tBioCare™ DNA Extraction Kit – Short Protocol – HPV DNA from LBC


مشاهده کتابچه پروتکل کوتاه